tisdag 1 september 2009

Banana skids-tårta

Eftersom det var sambon son fyllde år så fick han välja smak på tårtan igår. Det blev banana skids, med chokladmousse och bananer. Jag gjorde som dumle-fluff men med 11 st banana skids istället och det blev väldigt gott.

Mina föräldrar har varit i Göteborg över helgen och haft lite semester. Där var de inne på Kalikå och köpte en urgullig handdocka samt ett klädset med tröja, sockor, mössa och tunika till tösen. Hon blev väldigt glad!

Idag ska jag på efterkontroll hos min bm. Jag hoppas bara de har skickat förlossningsjournalen från Lund. De sa att de borde ha gjort det men man vet ju aldrig med sjukvården, de har så mycket att göra, de glömde ju till och med att ge oss vår förlossningsfika. Den fick vi be om 3,5 timme efter födseln. Snacka om att vi var hungriga då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar