fredag 30 januari 2009

090101 - Nytt år

Nu är det 2009 och jag ska bli mamma i år! Igår var jag med två kompisar och deras respektive och åt middag, det var kul. Förra året firade vi också med mina kompisar så detta året var det egentligen med sambons kompisar som vi skulle fira men eftersom att det var så länge sen jag träffade dem så valde jag att fira med mina kompisar medan sambon firade med sina. Jag hällde över alkoholfritt vin i en vanlig vinflaska, precis som senast och jag tror ingen anade något. På juldagen träffade jag också den ena kompisen och några andra och då var jag nykter. Genast poppade frågan om graviditet upp (tre gånger) men jag försökte skratta bort det. Därför kände jag mig tvungen att "låtsas-festa". Jag bor i en liten stad och nyheter sprider sig väldigt fort. Eftersom att jag inte gått de 12 veckorna ännu så känner jag inte att jag vill berätta det för hela staden. Det får vänta några veckor till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar