lördag 31 januari 2009

090127 - Min mage

Jag pluggar sista terminen och blir klar till sommaren, det blir ganska lagom. Däremot vill jag inte att alla i skolan ska veta om vår underbara hemlighet ännu, det skvallras ju som bara den på skolor. Min mage har börjat visa sig och jag gör mitt bästa för att dölja den några veckor till. Jag trodde att hela min garderob var fylld med kläder som jag kan använda under graviditeten men de tröjor som jag tyckte var stora innan, känns inte så stora längre. Några av dem som vet om graviditeten säger att man kan se det om man vet om det men jag tror inte att man tänker på det annars. Jag har som tur är en stor mysig stickad cardigan som jag kan ha på mig utan att magen syns det minsta. Jag hade den på mig idag och troligen kommer jag att ha den på mig på torsdag också. Jag måste verkligen gå igenom min garderob ordentligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar