fredag 30 januari 2009

090122 - Fler som vet

Nu har vi börjat berätta för släkten på riktigt. Mamma, pappa, syster, bror, en kusin och mormor vet om vår glada hemlighet. I helgen ska vi bjuda hem sambons familj och berätta för dem också men andra utanför familjens ramar får allt vänta lite till, helst till efter ultraljudet den 24: februari. Min kusin blev verkligen jätteglad när jag berättade. Hon har barn sen innan och har en hel del sparat sedan dess, vilket hon sa att vi kunde få. Det är ju hur bra som helst. Spjälsäng ska vi få av mina föräldrar, den som vi hade när vi var små, men det är ju så himla mycket mer som ska inhandlas.

Jag har börjat köpa lite kläder, hur kan man låta bli när de är så söta? Den första bodyn köpte jag samma dag som jag fick reda på graviditeten och gav den som present till sambon :) Sen har jag köpt två pyjamasar, och en passande mössa till den ena av dem och ytterligare en body. När det är rea och så billigt måste man ju passa på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar