fredag 30 januari 2009

090117 - Syster vet

Igår var jag hos en kompis från skola och berättade för henne om graviditeten. Det känns bra att hon vet, jag kan lita på att hon inte säger något till någon annan än sin sambo och jag kan prata med henne om det. Sedan åkte jag vidare till min syster, där jag stannade tills idag. Jag berättade för henne också idag och hon blev jätteglad och exalterad. Hon sa att hon verkligen ville berätta för en kompis men jag sa att jag inte ville det förren hela familjen vet, det känns taskigt annars. Dessutom är vi ju två om det och vi har tillsammans bestämt att vänta med det. Det blev mycket bäbisprat och hon ska planera in sin semester så att hon kan komma hem några veckor efter att bäbisen planeras komma. Det ska bli så kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar