fredag 30 januari 2009

090119 - VUL

Idag fick vi se ett hjärta som slog och det var svårt att hålla tårarna tillbaka. Man kunde se ett litet huvud som mätte 25,5 mm i diameter och från huvud till rumpa mätte den 65,5 mm. Händerna och fötterna var som små vita prickar. Det blir ju inte bästa kvalitet när man fotar av en bild men se så underbart söt!! Det är helt fantastiskt.

Jag har varit uppe och kissat en gång varje natt, någon enstaka gång två, och till en början var det väldigt jobbigt tyckte jag. Jag kunde inte riktigt somna om efter att jag var uppe utan det tog ett tag innan jag lyckades med det. Nu minns jag knappt om jag har varit upp på toa eller inte. När jag vaknar på natten kan jag tänka "undrar om jag måste kissa eller om jag redan har gjort det en gång i natt..." sen frågar jag sambon, om han är vaken. Oftast minns han om jag har varit uppe eller inte, vad skulle jag ha gjort utan honom?? Så konstigt det kan vara. Jag har läst att de mesta trängningarna ska minska under vecka 15, så dit längtar jag nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar