fredag 3 januari 2014

2014

Nytt år och nya utmaningar, eller vad man nu säger. Om en månad är det inskolning på dagis för lillkickan. Storasyster längtar efter att börja på dagis igen på riktigt så det känns bra att inskolningen närmar sig. Dessutom längtar jag tillbaka till jobbet, så det kommer nog bli jättebra.

2013 var ett händelserikt år. Jag och barnen har hunnit med en massa skoj och även sambon har varit hemma med oss ganska mycket. Jag har träffat flera nya personer som jag trivs bra ihop med, och det är alltid kul. Jag har upplevt min sista föräldraledighet och sammanfattningsvis jar den varit mycket roligare än den förra men också desto mer krävande. Det är helt annorlunda med två kan jag lova.

Sista månaden innan vardagen börjar igen ska jag försöka hinna åka en runda till Malmö och en till Växjö och hälsa på lite vänner. Jag ska busa med barnen och kramas en massa. Det ska bli en härlig månad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar