fredag 17 januari 2014

Lilltjejens rum

Vi tog en tur till Ikea idag. Vi hade tänkt att åka men vädret gjorde det lite osäkert. Eftersom jag gärna ville få det gjort innan jag börjar jobba så åkte vi ändå men istället för att vi alla åkte så blev det jag, stora tösen och min svärmor.

Nu väntar ihopbyggnad av allt. Garderob, hylla och lite annat smått som ska på plats. Vi gjorde om stora tjejens rum innan jul så nu är jag nöjd med det. Det ska bli skönt att bli klar med lillans rum med.

Stora tjejen ville ha en koja så jag tyckte att en loftsäng vore bra. Snedtaket gjorde det lite svårt men efter att ha googlat runt fick vi en bra idé och nu är vi alla väldigt nöjda med sängen och kojan under. Vi behövde bara köpa två expedit-hyllor, en etta och en fyra, lampa och matta. På några timmar var det klart!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar