tisdag 14 januari 2014

Snö

Imorse hade jag en överlycklig dotter här hemma. Trots att snöräcket inte var mer än 0,5 mm så blev hon glad. Det tog 30 minuter att gå de 400 meterna till dagis. Att det kan vara så kul att leka i så lite snö är fantastiskt.

Idag är dag två i utmaningen och jag märkte faktiskt av lite träningsvärk när jag gjorde mina övningar, det är skrämmande att jag är så otränad. Hur ska detta sluta? En sak jag lärt mig idag är att jag ska köra övningarna utan att lillkickan är med. Hon lekte titt-ut när jag gjorde sit-ups, hon stack fram huvudet så fort jag kom upp från en armhävning och hon trodde jag lekte klätterställning när jag gjorde plankan. Det blir en extra utmaning om jag inte kör resten själv helt enkelt. Snart är det lunch - så långt följer jag matschemat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar