fredag 10 januari 2014

Pysslet är här

Igår var jag och stora tösen på ica och hämtade paketet från panduro. Jag hittade ett syrums-set och en skärmvägg som tösen ska få till sitt dockskåp när hon fyller år. Jag kan bara inte låta bli när jag hittar så söta saker.


Jag älskar deras pysselpaket och tösen likaså. I julas gjorde vi två olika med en kompis till henne men den ena var lite för svår så resten av det paketet sparar vi till nästa år. Jag köpte färg och klistermärken till påsk så att vi kan färga äggen detta året.


Tösens pappa har velat göra en klocka med tösen och nu köpte jag små klämmor för att sätta fast visarna med så de äntligen kunde göra sin klocka. Tösen skrev siffrorna och sambon hjälpte till att fylla i med glitterlim. Nu kan vi öva klockan här hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar