måndag 6 januari 2014

peppar peppar...

Än så länge är det bara lilltjejen som blivit dålig. Hon ligger i soffan och vilar när hon inte sover. Vi kämpar med vätskeersättning var femte minut och hoppas att hon kan äta något idag. Lilla vännen...

Vi andra har haft husarrest med besöksförbud. Det tar på krafterna och bryter ner mig så idag måste vi utanför dörren. Lilltjejen får stanna hemma men jag måste göra något annat. På dagens agenda står att handla med mormor och imorgon är det kundmöte som gäller. Jag måste fixa cykeln med så jag kan ta mig till jobbet sen när det väl är dags. Jag fick punktering när jag var i stan med båda barnen, inte det roligaste som jag varit med om men det är tur att det går bussar. Nu återstår att se om det verkligen är punktering eller om det kanske är ventilen som läcker. Är det punka så blir det ett besök hos cykel-Martin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar