fredag 17 januari 2014

Snö

Nu äntligen har den kommit, snön! Idag ska vi ut och leka ordentligt. Det ser ut som att den kommer bli liggande några dagar och det uppskattas av mig nu när jag fortfarande är föräldraledig. När jag väl jobbar och ska cykla varje dag så är det inte lika uppskattat. Jag kanske måste byta till dubbdäcken trots allt.

Dagens övning är gjord och än så länge har jag inte snaskat något. Det är bra gjort av mig. Jag äter inte så mycket snask i vanliga fall men nu har efter jul har jag tagit en chokladbit nästan varje dag. Tur att julgodiset är slut nu :) Igår märkte jag för första gången att mitt chokladbegär minskat lite så jag hoppas att det håller i sig.

Nu får jag ta och se vad stora tjejen gör, det är så tyst på hennes rum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar