lördag 4 juli 2009

090704 - Glad att jag jobbar

Det är så många som har frågat mig om det inte är jobbigt i värmen men det har jag faktiskt inte tyckt, inte mer än vanligt iaf. Nu har jag kommit på varför, jag har jobbat under dagarna och då jag slutat tidigt har jag gått hem och lagt mig på soffan för jag har varit så trött. Idag gick jag en liten runda med min syster och hennes kompis som är på besök. Det slutade med att jag gick hem, jag orkade inte med hettan. Det är ju fruktansvärt varmt!!!

Jag har bara tre dagar kvar att jobba, imorgon och sen torsdag och fredag nästa vecka. Sen har jag semester. Det sägs att det är bra att vila upp sig innan den stora dagen men hur ska det gå till? Värmen gör det olidligt att vara ute på dagarna, och sen är det inte det lättaste att sova gott om nätterna. Jag får se hur det går med den saken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar