tisdag 21 juli 2009

090721 - Än är vi bara två

Även om jag försökte övertala pyret att det var en bra dag att födas på igår så fungerade det tyvärr inte. Liten envis krabat. Jag hade lite ont i svanken/ländryggen när jag hade sammandragningar igår men det märktes ganska tydligt att det inte var något allvarligt, troligtvis bara lite förvärkar. Idag har jag inte känt några förvärkar än men de få dagarna jag känt dem så har det varit på kvällen så vi får se lite senare om det börjar kännas något.

Imorgon ska vi åka ner till Malmö och sen ska sambon på metallica-koncert på kvällen. Det handlar bara om några timmar så troligtvis kommer det gå bra och inget händer när han är iväg men det kan vi ju inte veta. Vi får se imorgon hur det känns. Jag ska vara i Lund när han är på koncerten i Köpenhamn så att vi är nära och sen kör vi hem på natten. Får se vad jag kan hitta på där nere. Min syster bor där så vi kan ju träffas men sen ska hon på bio på kvällen och jag har fått för mig att om jag går på bio så kommer vattnet gå. Risken är ju liten men det är onödigt att utmana ödet. Jag kan nog underhålla mig själv bara jag har en tv framför mig och lite godis :)

1 kommentar: