söndag 19 juli 2009

Shopping på Lindex

Jag fick ett sms från Lindex att det var "tag två reaplagg och betala för ett". Hopplös som jag är kunde jag inte hålla mig borta. Jag hittade en vit amnings-bh som jag hoppas kommer passa bra sen (svårt att veta vilken storlek som behövs efter förlossningen). Sen hittade jag ett set med babykläder som var urgulliga. Setet innehåll en kort- och en långärmad body, pyjamas, byxor, tröja, vantar och haklapp. Jag har två bodys i samma mönster sen innan som matchar men jag köpte en storlek större så att vi inte har en massa smått som vi inte hinner använda. Setet och bh kostade bara 130 kr tillsammans, som hittat!


Sen hittade jag ett par jättesöta mjukisbyxor och tog ett två-pack underbyxor på köpet, så tillsammans blev det 40 kr, det är så jag skrattar mig lycklig! Jag sprang genast till sambons jobb och visade upp mina kap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar