måndag 13 juli 2009

090713 - 10 dagar kvar!

Jag kan inte förstå att det bara är 10 dagar kvar till bf. Pyret kan komma vilken dag som helst (eller stanna kvar ytterligare två veckor efter bf...) Jag försöker övertala den lill* att titta ut nästa måndag.. Det hade passat oss bra! :) eftersom sambon äntligen har semester då. Jag försöker locka med att det är större utrymme här på utsidan, att sängen är så go' och mysig, att vagnen är nog underbar att ligga i samt att jag har varma och goa kläder som ligger och väntar, men den verkar inte riktigt förstå mig. Får försöka med andra knep, kanske putsa fönster i morgon eller gå en runda?

Jag har tänkt att vila upp mig nu inför den stora dagen, som sagt vet vi ju inte när det sker så det är bästa att äta och vila hela tiden. Jag var väldigt duktig imorse, sov till kvart i 11, efter 12 timmars sömn kände jag mig ganska utvilad. Men efter frukost och lite tv-tittande var jag allt tvungen att vara lite nyttig också. Så nu är det dammsugat och tokat på golvet och tvätten är snart klar nere i tvättstugan. Det känns lite i fogarna men det är inte så farligt, snart är det ju över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar