torsdag 30 juli 2009

Fotografering

Idag har vi varit och fotat till tidningen. Det gick över förväntan. Lite synd bara att jag ser varm ut på bilden, men det är ju inte jag som är i fokus. När vi var och fotade så tappade jag mobilen också, typiskt. Så nu är jag telefonlös... Tänkte kolla telenors hemsida och förlänga mitt abonnemang men den funkar inte för tillfället så jag får vänta.

Idag har jag börjat känna en konstig känsla i högra benet, lite liknande känslan som var när de satte epiduralen. Efter att jag vilat lite så går det över, men jag hoppas inte det känns imorgon med, det är ganska så läskigt.

Distriktssköterskan var här idag och informerade lite. Lill-tösen har minsann ätit ordentligt och väger nu 3210 gram, en ökning med 310 gram på en vecka. Det tycker jag var bra gjort. Nu gäller det bara att få igång amningen ordentligt, än så länge går det sådär. Såriga och ömma bröstvårtor är inte det roligaste här i världen kan jag lova... Dessutom svajar humöret fortfarande en del från efter förlossningen, men det blir bättre för var dag. Det är konstigt hur hormoner fungerar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar