torsdag 16 juli 2009

090716 - Hemma

Sambon är på jobbet och jag sitter hemma i soffan. Det är inte sol ute men det är iaf inte regn så jag borde ta mig ut en runda. Problemet är att jag måste ta cykeln om jag vill bege mig någonstans eftersom det är festival i stan och det inte finns några parkeringar. Kör jag härifrån så kan jag inte parkera i närheten igen och jag vill gärna ha bilen nära om det skulle vara något. Det känns fortfarande som att det är lång tid kvar men det kan jag ju inte veta. Därför vill jag heller inte ge mig iväg på en tripp, blir så jobbigt om det skulle vara något. Jag kan tänka mig att det inte är en cykelrunda jag längtar efter om vattnet går eller värkarna sätter igång. Jag får se om jag ändrar mig eller inte. Usch, jag gillar inte att vara ensam nu, jag vill att sambon kommer hem snart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar