söndag 19 juli 2009

090719 - Helt ledig!

Innan har jag skrivit att jag har semester, det var delvis sant. Jag har jobbat lite nu i helgen, vilket jag skulle göra, men nu är jag verkligen helt ledig. Det var två kort tre-timmarspass så det var inte så jobbigt. Det jobbiga var att jag somnade så sent både fredag och lördag och skulle upp klockan 6 för att sticka till jobbet. Jag fick därmed inte så mycket sömn men det får jag ta igen i eftermiddag. Sambon jobbar sista dagen nu och om strax över 9 timmar har även han semester! Åhh, jag längtar tills han kommer hem.

Även idag har jag känt lite molvärk, men det gör fortfarande inte ont. Jag hoppas att det betyder att det är på gång inom en vecka iaf, men det behöver det ju absolut inte göra. Det kanske blir igångsättning om 2,5 vecka istället... Det hoppas vi inte. Jag har börjat känna bäbisen ganska långt ner, den kanske alltid legat där men de sista två dagarna har det känts annorlunda när pyret rör sig. Om det inte händer något innan torsdag ska vi till barnmorskan, får se om den lill* är fixerad då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar