lördag 9 januari 2010

Badrumstankar

Idag har vi varit och kollat på kakel och inredning till badrummet. Vi har faktiskt kommit en bra bit i väljandet, mycket längre än vad jag kunde tro. Vad gäller inredning står vi fortfarande i startlinjen men kaklet har vi ett bra hum om. Vi fick lite info om luftvärmepumpar med, men det är sambons avdelning så det överlämnar jag till honom.

Ikväll är det tjejkväll här hemma. Jag och tösen ska mysa medan sambo ska på fest. Förhoppningen var att se en film, men jag vet inte vilken. Jag lär inte hitta någon jag gillar innan kvällen är slut, men då får de bli tv istället, scrubs går iaf.

Imorgon bär det av till Kristianstad. Jag ska hälsa på en kompis medan sambon ska hem till sin mamma och hjälpa till med hennes dator. Vi får se vem tösen väljer att följa med. Det hade nog varit bäst om hon följer med sambon, så slipper hon bilresan och vi kan umgås utan att behöva tänka på annat. Vi får se hur det blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar