tisdag 12 januari 2010

Föräldraträffen

På föräldraträffen bjöds det på smörgås, fika, trevligt sällskap, lek och bus. Det är så roligt att vi fortfarande ses. Barnen växer för varje träff och lär sig nya saker. De lekte på golvet medan vi fikade och efter en del bus och stim så somnade alla som nästan samtidigt. Det blev mycket för de små liven :) Jag hade glömt kameran (trodde jag, hittade den i väskan när vi skulle köra hem) så jag ska minsann se till att få kopiera bilderna som togs.

Idag har det blivit en del pluggat. Jag skulle gjort mer men jag är helt enkelt för lat idag :) Det får man vara emellanåt.

Tösen kan sätta igång sin speldosa själv, det är ju bara att dra i snöret. Självklart förstår hon inte vad som kommer hända när hon drar i det men idag insåg jag vad hon ville skulle hända. Hon försöker sätta sig upp i sängen. Det måste jag kolla lite extra så att hon inte lär sig. Då åker sängplattan ner på botten på momangen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar