fredag 8 januari 2010

Klockan är bara 13...

Oj, idag har jag verkligen inget att göra, och dagen är lång dessutom. Det märks inte minst på att jag har varit inne på alla dagens internetsidor minst två gånger. Jag har lite att plugga så det gör jag emellanåt. Det är svårt att tänka att det bara är en vecka kvar till tentan, sju dagar. Att tiden går så fort. Vad ska jag göra sen då? Jag tittade lite på vårens kursen men jag minsann inte plugga i vår. Istället ska jag lägga tid på att sy, träna och pyssla i hemmet (det kan behövas med tanke på tomten...). Jag ska göra mitt bästa för att hålla alla växter levande.

Nu sover tösen men sen kanske vi beger oss iväg och kollar badrumsinredning. Jag vill titta iaf, även om vi sen är två om beslutet. Vi har inte bestämt oss för hur vi ska ha det, men lite idéer är ju aldrig fel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar