söndag 10 januari 2010

Träff imorgon

Imorgon ska vi ses med föräldragruppen. Alla föräldralediga mammor ska fika och prata av oss. Det ska bli himla roligt. Jag hoppas alla kan vara med.

Tösen var med sin kära pappa idag medan jag åkte till Kristianstad. Vi velade lite fram och tillbaka men kom fram till att det var det bästa för tösen. Lite sovande, lunch på det och sedan en tripp till tösens farmor blev det för övriga familjen. Där lekte de massor, skojade och tramsade. Nu är vi hemma igen, hela familjen, och tösen sover gott efter eftermiddagens lekstund. Jag önskar att jag också kunde bädda ner mig och sova nu. Det hade inte varit några problem med att somna men natten kommer inte bli rolig för min del om jag gör det. Nä, jag får allt vänta några timmar med att natta mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar