fredag 8 januari 2010

Mmm, sova!

Tänka sig att jag redan varit vaken två timmar. I vanliga fall hade jag stigit upp precis men inte idag. Tösen vaknade och åt halv två och sedan sov hon tills sambons klocka ringde och vid kvart över sju väckte hon mig med sin speldosa. Då var jag utvilad kan jag lova! Jag minns inte när jag fick sova 6 timmar på raken senast, jag tror det var någon gång innan dopet, i november.

Jag har hunnit sortera tösens kläder. Alla 68 har jag lagt i en låda i garderoben, redo att användas är de behövs. De flesta är fortfarande för stora men snart kommer hon nog behöva dem kan jag tänka. Det är lite mer kläder som kommer behövas så då ska jag ge mig ut och shoppa till henne. Det ska bli så roligt!

Ett bevis på att man är snurrig som småbarnförälder är att man faktiskt kan äta frukost och missa att äta. Jag förstod inte varför jag var hungrig bara två timmar efter frukosten men det var inte så konstigt ändå. Te och juice mättar inte så mycket :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar