fredag 5 juni 2009

090605 - Förberedelser

Igår tvättade jag allt tyg i vagnen.Det är ju inte allt för lång tid kvar tills plutten kommer och jag vill gärna ha det gjort i god tid. När jag sen skulle sätta på allt tyg igen nu ikväll insåg jag ganska snabbt att det inte var det enklaste. Hmm, vilket skulle sättas var? I vilken ordning? Jag tror jag fick ihop det tillslut, men det är inte så lätt som man kan tro! Jag ska höra med min kusin, som vi ärvt vagnen av, om jag lyckades sätta samman den rätt.

Imorgon ska vi på bröllop. Jag tänkte ha samma klänning som jag hade idag på min examen, men den är nog på gränsen för kort. Vi sprang inom Gina Tricot och shoppade lite i eftermiddags och jag hittade en fin klänning som jag kan ha istället. Jag ska fråga sambon om råd så får han bestämma. Det är så bra med dagen mode. Jag behöver inte köpa en massa mamma-kläder, det går bra med vanliga som jag kan använda även efter den stora dagen. Dessutom kostar det nästan ingenting på Gina, vilket jag tycker är super!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar