onsdag 24 juni 2009

090624 - Mindre än en månad

Igår var det exakt en månad kvar till bf så nu är vi inne i sista månaden. Otroligt spännande!!!

Nu när jag har börjat jobba igen försvinner tiden från mig men det är skönt att ha planer för dagen. Jag vet inte om jag skrivit det men jag jobbar i en mataffär som kassabiträde men det fungerar bra hittills. Jag har ju bara två veckor kvar att jobba efter denna. Sen ska jag vila lite innan pyret kommer (om h*n inte kommer innan vill säga).

Igår bäddade jag vagnen, den står här i vardagsrummet och jag ville så gärna pyssla med något. Det började genast klia i fingrarna och jag letade febrilt efter något som jag verkligen måste köpa till pyret. Det slutade med att jag gick till stan och köpte två små hjälmmössor och en solmössa. Jag vet att vi redan har två eller tre hjälmmössor men det är bra att ha några stycken om de kommer bort och solhatten som vi köpt innan tror jag är lite stor för plutten, men denna ska minsann passa! Den är verkligen värd 39,50!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar