tisdag 16 juni 2009

090616 - Sista föräldragruppen

Idag är det dags för sista träffen med föräldragruppen. Vi ska prata om tiden efter födseln, får se vad som sägs om det. Sambon vet inte om han hinner följa med, det är så mycket på jobbet. Vi ska till barnmorskan direkt efter träffen och självklart vill han med dit. Jag ska ringa i eftermiddag och höra med honom vad han ska göra.

De andra gångerna har sf-måtten vuxit två cm mellan träffarna, alltså en cm i veckan, så jag tror nog detsamma gäller nu. Barnmorskan frågar alltid om det är något som vi tänkt på eller funderar över och jag svarar alltid nej. Denna gången ska jag verkligen tänka igenom om det är något, det är ju inte så många träffar kvar nu, men som jag känner nu är det inget speciellt jag funderar över. Hmm, ska tänka på det under dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar