måndag 29 juni 2009

090629 - Hemma från jobbet

Nu har jag bara 6 dagar kvar att jobba, fyra denna veckan och två nästa. Sen ska jag vara lite ledig minsann! Får hoppas pyret inte kommer innan sista arbetsdagen, blir så jobbigt att strula till det på jobbet. Självklart är pyret välkommen när det behagar men det hade varit skönt att vila upp sig lite innan livet förändras.

I natt sov jag jättedåligt. Jag hade svårt att somna och sen vaknade jag så fort jag kände något i magen. Jag är nog lite spänd på när den stora dagen kommer, i och med gårnattens känsla, men jag hoppas jag klarar av att sova bättre i natt. Att jag kände ungefär 10 sammandragningar den sista timmen innan jag somnade gjorde inte saken bättre. De gjorde inte ont men jag märkte av dem lite mer än vad jag brukar. Kanske beror på att jag började tänka på det mer, vem vet? Jag får se vad natten har att erbjuda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar