torsdag 7 oktober 2010

De första kindtänderna

Projekt övervåning går framåt. Som vanligt tillkommer saker att göra som förändrar planerna men vi är i fas nu efter lite stress. Eventuellt köper vi garderoberna tidigare än planerat, vi får se om den saken.

Tösen har fått sina första kindtänder nu. Det var mamma som märkte det förra veckan och nu syns de ordenligt i underkäken. Jag är otroligt glad att hon inte påverkas av tänderna, varken genom att det gör ont eller feber.

I morgon eller nästa veckan får jag reda på ett jobb som jag sökt. Det känns både bra och dåligt. Jag vill jättegärna få jobbet och få nya arbetsuppgifter men samtidigt vill jag inte riktigt sluta på jobbet. Jag trivs bra som jag har det, men jag måste ta mig i kragen och ge mig på nya prövningar. Det är svårt att börja på nytt och samtidigt vara kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar