fredag 22 oktober 2010

Jobbet

På jobbet är vi 6 nyanställda som genomgår samma utbildning. Vi får lära oss en massa nytt och det är himla roligt. Jag längtar efter att få jobba på "riktigt" sen, men utbildningen tar ett tag att genomföra.

Det är ett väldigt roligt litet gäng jag har hamnat i och alla kommer från olika städer. Den gemensamma faktorn är att vi alla är tjejer. Redan nu är julfesten inbokad och de flesta av oss ska med. Det ska bli spännande och se om jag orkar med en fest inpå småtimmarna när jag har jobbat en hel dag, jag får nog börja förbereda mig redan nu :)

Imorgon firar vi 6 år tillsammans, jag och sambon. Vi ska inte göra något speciellt tillsammans men jag lyxade till det lite idag med en godispåse. Det blir mys framför tv:n och förhoppningsvis en god natts sömn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar