tisdag 19 oktober 2010

Zzzz

Jag kämpar med att hålla ögonen öppna till klockan 10. Jag måste ju se klart på dh innan jag somnar. I morse bestämde sig tösen för att hon var tillräckligt utvilad redan 05.30. Jag kände mig inte riktigt lika pigg, trots en stor kopp te. Jag kanske ska börja med kaffe när dessa tidiga morgnar tittar fram. Det har blivit en hel del av den varan idag, tur det annars hade jag somnat redan kl 18 :) Imorgon är det sambons tur ifall hon vaknar tidigt. Risken finns eftersom hon fortfarande är lite förkyld, då sover hon lite sämre.

Idag har vi fortsatt matresan med köttfärssås, en omgång till oss och en annan till tösen. Nu har vi inga fler burkar så vi får vänta med nästa storkok.

Till helgen kommer en efterlängtad vän hem till vår lilla stad. Det ska bli så roligt att träffas! Fika på lördag står på schemat :) Det var alldeles för länge sen vi sågs, jag och Victoria.

1 kommentar:

  1. Längtar till lördag och söndag, får träffas då också!

    SvaraRadera