måndag 18 oktober 2010

Snart börjar min nya utmaning!

Idag har vi fikat i stan med tösens kompis. Det är så roligt att vara lite på stan emellanåt. Jag hittade ett litet pyssel till tösen som jag verkligen tror att hon kommer gilla. Sådana stickers som man kan sätta på en bild och flytta runt (ingen superbeskrivning men vem bryr sig?).

Därefter har vi lagat mat i massor. Nu när jag ska börja jobba heltid så kommer vi att behöva fylla frysen med lite mat. Imorgon får vi fortsätta matlagningen :) Det ska bli spännande att se hur vi kommer klara av två heltidsjobb, hemmet och vår älskade lilla flicka. Vi kommer busa som bara den på eftermiddagarna och varje helg! Jag lever på att jag är ledig på julafton, årets näst viktigaste dag (efter tösens födelsedag förstås).

1 kommentar:

  1. Det kommer bli skitbra på nya jobbet! Vill höra allt om det i helgen :-)

    SvaraRadera