lördag 9 oktober 2010

Tösens nya gunghäst

Igår hade vi kalas här hemma. Vi bjöd på smörgåsar och marängsviss. Jag har varit sugen på marängsviss ett tag nu och nu äntligen blev det av. Jag gjorde olika sorters grädde; vanlig, skumbanan och danska karameller. Det blev väldigt sött men det var smaskens ändå. Mums!

Idag var jag en sväng på barnloppisen i stan. Jag hittade en gunghäst till tösen. Hon tycker att det är så roligt att leka med gungleksaker så jag kunde inte motstå. Annars hittade jag inte så mycket, några plagg bara. Det var den sista för denna terminen och jag är nöjd med mina inköp.


Fram till på onsdag em ska jag mysa med tösen. Jag är långledig, vilket jag iofs brukar vara, men man vet ju inte hur länge det varar. Vad mysigt vi ska ha det!

1 kommentar:

  1. Nej han sa att de va nog en infektionsknöl, den ahr fortfarande inte försvunnit, men vänta på provsvaren...

    SvaraRadera