torsdag 28 oktober 2010

Vår kräsna lilla flicka

Idag fick tösen pannkakor med hallon till middag. Jag trodde att hon skulle vara väldigt i förtjust i det men hennes matlust var inte enorm. Hon brukar kasta i sig pannkakor men inte idag. Det blev en stor portion över. Jag är förundrad...

Imorgon ska tösens mormor hämta på dagis. Sen ska de busa hela eftermiddagen. Jag har lagat mat till dem idag, "man tager vad man haver". Det blev falukorv med svamp, lök, soltorkade tomater och annat smaskigt i en gräddsås med potatis. Morgondagen får utvisa om det är så smaskigt som jag tror.

2 kommentarer:

  1. Det är hopplöst när man försöker skriva ett bra CV och ingen hör av sig. Det är så tråkigt att skicka ansökningar :( Hoppas verkligen något dyker upp snart!

    Vad är det för nytt jobb du fått?

    SvaraRadera
  2. Jag söker alla möjliga jobb, är inte så kräsen. Helst vill jag ju ha ett jobb på dagtid så man hinner träffa barnen varje kväll innan läggdags och så vill jag kunna fortsätta träna men med tanke på hur svårt det är att få jobb så får jag ta vad jag får och helt enkelt fortsätta söka efter annat under tiden. Jag sökte också till FK, hoppades verkligen på det för jag tror att det hade passat mig bra. När jag sökte så sökte dom 14 stycken så man trodde ju man hade en chans..

    SvaraRadera