torsdag 14 oktober 2010

Nya utmaningar!!!

Imorgon är det sista dagen. Slutet på en era. Sen är jag klar, finito. Nästa vecka börjar nya utmaningar där jag ska få nya erfarenheter, nya medarbetare och en ny arbetsplats. Jag kommer sakna mina arbetskamrater och till viss del även arbetstiderna. Det är skönt att börja 11 eller 15 ibland men det är tråkigt att behöva jobba till 21.15 om kvällarna, helger och storhelger. Nu behöver jag varken jobba julafton eller nyår! Jippie!!! Jag är hemma till 17 om dagarna! Det kommer jag att trivas med. Jag är jätteglad över avdelningen som jag hamnade på, det var de arbetsuppgifterna som jag ville ha. Perfekt!

Nu ska vi ha lite kräftskiva här hemma, sambon och jag. Tjingeling!

2 kommentarer:

  1. Grattis! Vad kul!
    Vad är det för jobb?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis!!! Fick du jobbet i Karlshamn?? Jätte grattis!!! Hörde att ni ska till Thailand, låter underbart! vi hörs av! ha det jättebra!! kram!

    SvaraRadera