söndag 21 mars 2010

Dagis

Vi har fått ett brev på posten om dagisplats. Jag skulle uppdatera mina uppgifter så att de stämmer inför dagisstarten. Detta har jag lydigt gjort så nu är den sista ansökan inne. Inskolningen tar ca två veckor stod det, så jag fick ändra datumet till två veckor tidigare. Eftersom jag inte vet hur jag jobbar, eller var, så fick jag räkna timmarna på sambons schema. Det blir en hel del...

Jag vill egentligen inte att vår lilla flicka ska vara på dagis och vara utan oss så mycket, men vad ska man göra? Jag hoppas verkligen att hon kommer trivas bra på dagis, fast jag kan inte tänka mig annat. Det roligaste som finns är när det händer saker runtomkring och på ett dagis är det sällan lugnt och ensamt. Det kommer säkert gå super! Hoppas, hoppas!

1 kommentar:

  1. Vilken tur att hon hade kul=) Det hade vi med, hon var så duktig=)

    SvaraRadera