fredag 26 mars 2010

Uppe med tuppen

Just nu sitter jag här med mitt te eftersom tösen tyckte att 05.40 var ett bra klockslag att stiga upp. Tur att vi ändrar klockan på söndag.

Som alltid är det väldigt snurrigt vilket håll man ska ändra på. Jag har fått för mig att vi ska ändra klockan en timme fram när vi vaknar, om klockan är 05.40 då, så skruvar vi fram den till 06.40. Vi får se om jag är helt lost på söndag och om sambon kommer för tidigt till jobbet.

Idag ska vi skriva på likvidavräkningen på lägenheten och lämna över nycklarna. Sen har vi bara ett hem. Lite vemodigt att bli av med vår kära lägenhet, som vi själva har renoverat från scratch men det är ju svårt att ta med sig den i flytten.

Köket före renoveringen

Köket efter renoveringen

Vårt kära sovrum i lägenheten

1 kommentar:

  1. Klockan ska fram precis som du säger =) Jag tänkter alltid att utemöblerna ska fram. Och när utemöblerna ska tillbaka in så ska klockan också tillbaka :D=) Kram

    SvaraRadera