tisdag 23 mars 2010

Våfflor i hög

Idag fick tösen leka lite med Victoria medan jag hade ett ärende. Det var jättesnällt av henne att ställa upp, annars hade sambon fått gå från jobbet. Tackar så mycket!

Därefter bar bilresan vidare till mamma för lite bokföring. Tösen lekte med mamma och bror medan jag knappade på datorn. Det var kul!

Nu sitter jag och jäser i soffan efter våfflorna jag gjorde. En impulshandel gjorde att två paket pakte ner i kundvagnen. Däremot kanske jag överdrev med smeten lite. Tänkte att jag kunde göra ett helt paket (12-16 st) eftersom vårt våffeljärn är ganska stort och man kanske äter 4 var. Trodde att smeten skulle räcka ungefär så långt. Två våfflor var gick ner och nu står en väldigt stor del av smeten i kylen och inväntar morgondagen. Får se om vi orkar allt men smarrigt kommer det iaf bli!

1 kommentar:

  1. Det var så lite så! Du får utnyttja mig så länge du kan!

    SvaraRadera