torsdag 4 mars 2010

Lite av allt

Jag har fått låna internet av min kära far, tack för det! Idag är tvättningen i full gång, jag vill ha allt rent innan flytten som är planerad till helgen. Sen är jag en Korpadalsbo, spännande!

Tösen är frisk nu, inget mer hostande här inte. Detta betyder att vi ska simma imorgon, säsongens sista gång. Sambon vill gärna simma med tösen också så vi ska vara med nästa gång med men troligen är det bara han som är där då. Jag är på jobbet. Det känns ganska skönt att börja jobba igen. Jag jobbar inte heltid och det är väldigt skiftande tider så det kommer nog funka perfekt.

Så fort tösen vaknar ska jag ner till tvättstugan igen. Tänk vad skönt att kunna tvätta och framförallt torka tvätten nära sen. Idag har vi en liten tvättmaskin men att hängtorka sängkläder i lägenheten är ingen höjdare.

Ikväll ska vi äta hemma hos mamma och pappa. Det är födelsedag på gång och min kära syster kommer hem tillsammans med hennes mr right. Åh så kul och smaskigt det ska bli!

Det får bli mer vid ett annat tillfälle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar