onsdag 17 mars 2010

Tänk att jag kallar 7.20 för sovmorgon...

Idag har jag och tösen varit ute hos min mamma och bokfört. Det var superkul, tack för att jag fick hjälpa till! Tösen sov hela tiden, en liten tupplur på två timmar. Jag hoppas verkligen hon kommer sova i natt också, men än så länge är hon vaken så möjligheten finns.

Natten till idag gick bra, tösen åt lite välling innan sängdags och det klarade hon sig på hela natten. Visst vaknade hon men hon fick lite vatten och sen la jag henne bredvid oss. Där somnade hon gott och när jag vaknade i morse så sov hon fortfarande! Så fort jag rörde på mig så vaknade hon såklart men en sovmorgon till 7.20 var helt underbart!

Sambon sitter och fixar med tv:n medan tösen sitter i hans knä och berättar historier. Jag undrar vad hon vill säga...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar