tisdag 2 mars 2010

Vägning på bvc

Efter vår gemensamma familjefrukost åkte sambon till jobbet. Vid nio kom mamma hit för att passa tösen en stund medan jag skulle ner till bth och framtidsmässan. Tänkte kolla potentiella arbetsgivare. Det var sådär, mest utbildningar, men ett och annat nyttigt fick jag ut av mötet. Därefter köpte jag kakor och sen fikade mamma och jag.

Vid lunch var det dags för bvc. Tösen hade bara gått upp 120 gram på lite mer än en månad, men det gjorde tydligen inget då hon ändå följer sin kurva. Jag har märkt att hennes lår har minskat lite, så jag var lite orolig att hon hade gått ner. Förhoppningsvis äter hon igen sig snart. Vi pratade lite om hur det var nu, tösens utveckling och att distriktssköterskan kommer hem till oss nästa gång. Då gäller det att städa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar