måndag 8 mars 2010

Vår dag

Idag åkte jag och tösen in en runda till stan. Vi skulle lämna av lite bananlådor hos min bror och hans sambo, och sedan vidare till "city". Jag hämtade klädseln till bäddsoffan, som tydligen inte gick att få riktigt ren. Det blev en billig kemtvätt på 100 kr. Därefter gick jag till lägenheten för att hämta morgontidningen. Det var lite väl lång borta så jag adressändrade tidningen idag, det blir enklare så :)

Sambon har varit så duktig här hemma och fixat med badrummet. Imorgon kommer VVS:aren, troligen kommer el-killen i veckan också. Därefter ska vi sätta upp väggarna och invänta kaklarna. I april-maj ska badrummet vara klart.

Efter dagens träning tog jag och tösen en dusch. Det är skönt att ha en lite större dusch än i lägenheten, så att badbaljan får plats utan att jag står i den :) Vi hade det så roligt i badet! Lekte med badleksaker och plaskade. Det verkade som att tösen aldrig ville sluta bada. Jag längtar tills vi kan bada tillsammans i vårt nya fina badrum.

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera