fredag 16 april 2010

Bada med pappa

Tösen och sambon plaskade på ordentligt på simmet idag. Det var så kul att se på! Tyvärr blev det inte fotografering idag utan nästa vecka så det missar jag, men jag får ju se fotot sen. Det var många barn med idag så de hann inte göra så mycket vilket var lite synd men samtidigt var det ju bra att alla barnen kunde hålla sig friska.

Snart bär det av till jobbet för min del. Tösen vilar efter badet och sambon fixar med badrummet. Även om det är fredag kväll så gör det inget att jag jobbar, jag är ju ledig helgen och nästan alla andra helgdagar. Dessutom är det inte så många timmar. Jag får kramas ordentligt med tösen imorgon bitti istället. Sena kvällar gör det enklare att gå upp på morgonen eftersom jag har ett enormt krambehov efter en barnfri kväll på jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar