torsdag 8 april 2010

Så härligt väder

Idag har jag och tösen passat på att vara ute en del. Lite gungande i förmiddags och sen en långpromenad på eftermiddagen. Det är så härligt att vara ute i solen och dessutom fick jag lite gjort i trädgården.

Jag har målat i tvättstugan också idag. Började i går kväll efter Mary Kay partyt och fortsatte i förmiddags. Eftersom den gamla färgen är så mörk och den nya är vit så måste jag måla fyra gånger för att få det heltäckande. Det betyder att jag har två gånger kvar, men det hinner jag innan helgen är slut.

Sambon har varit iväg onsdag-torsdag men är nu hemma igen. Han och tösen leker och badar, rättare sagt så duschar han medan hon sitter och plaskar bredvid. Jag hör hur de busar och hon "pratar" där inne. Så underbart!

1 kommentar:

  1. Hur bara orkade du. Jag va helt slut när jag kom hem :D..Skönt att du har sambon hemma igen =) Kram

    SvaraRadera