torsdag 1 april 2010

God morgon!

Trots att solen inte sken så hann jag med lite trädgårdsarbete igår. Jag ska nog fortsätta lite idag men sen ska jag köpa till lite mer verktyg innan jag gör resten.

Gardinerna ströks, syddes upp och hängdes upp i vardagsrummet också, nu känns det som ett lite varmare hem. De har lila blad på sig och matchar soffkuddarna perfekt! Jag kan lägg upp en bild på dem sen.

I natt försökte jag ännu en gång att inte ge tösen mat men det gick inte. När hon vaknar på natten så suttar hon väldigt på tummen och kan inte somna om innan hon får mat. Hon blir ledsen och sen måste jag ju ge henne. Jag får hoppas att hon vänder det själv tillslut. Skönt var det iaf att hon bara var vaken den gången och sedan som som en stock till 06.50. Tack sommartid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar