tisdag 6 april 2010

Hemma från växjö

Nu är vi hemkomna från Sandra och Alwa. Egentligen skulle jag dit imorgon men vi bestämde att det passade bättre idag. Det bjöds på smarrig lunch och te på maten. Efter lite sömn åkte vi in till Växjö, tösen passade på att sova i bilen. Lite shopping och en fika hann vi med.

Till min lycka hittade jag en klänning på hm som min syster har letat efter men inte hittat. Jag köpte den direkt, nöjd och glad. Hon är ännu gladare. Nu måste jag hitta ett vadderat kuvert, som jag vet ligger någon stans på våra 156 kvm, och sedan skicka iväg klänningen.

Sambon är och spelar innebandy ikväll. Det är så kul att han kunde vara med denna gången eftersom han tycker det är så roligt. Lite fritidsintressen måste man ha för att må bra.

Imorgon blir det Mary Kay party här hemma, så jag måste handla lite fika tills dess. Annars står det inte så mycket på morgondagens agenda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar