tisdag 20 april 2010

Sovmorgon för hela familjen

Efter vår dagliga morgonrutin med hemmagjord havregrynsgröt med bärsmak sitter vi nu i soffan och väntar på att sambon ska vakna. Idag fick han sovmorgon eftersom jag var för lat igår för att gå upp lite över 6. Idag var det min morgon och då passade tösen på att sova till sju, underbart!

Hon sover jättebra om nätterna nu. Ibland vaknar hon till, precis som att hon drömt något men hon somnar om utan att vi måste gå upp till henne. Det har pågått sedan påsk så jag tror det äntligen har vänt nu.

Idag ska vi till mormor och kolla på adventskalendern som hon har gjort till tösen. Jag vet att det inte är jul än men det var i julas jag kom på att jag ville ha en till tösen så då satte hon igång. Underbara mormor, hon är så duktig.

Efter besöket blir det några jobbtimmar för mig. Idag har jag ett glidarpass, härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar