söndag 4 april 2010

Påskhelgen

I fredags hade vi middag här hemma med min familj. På dagen städade sambon bilen och bytte däck medan jag rensade på framsidan, nu är det klart iaf. Min syster bodde här i två nätter, så nu har även övervåningen använts lite. Det var jätteroligt att hon var här på besök och att alla kunde komma på middagen.

I går var vi på Ikea och handlade lite måsten. Det känns som att det enda vi gör är att handla, men vad ska man göra när det är så mycket man behöver? Grind till trappan, rullgardiner, gardinstänger och lite till tvättstugan stod på listan. Vi kom från Ikea några tusenlappar fattigare men med en massa bra saker. Jag köpte inget skräp alls, bra gjort!

Idag kommer kusinerna på besök, sedan ska jag till mormor och fira henne. Jag måste ordna någon liten present innan också (bra planering!). Därefter bär det av på middag. Helst skulle jag vilja få upp de sista gardinstängerna men det återstår att se om jag hinner. Ärligt talat så tvivlar jag på det.

1 kommentar:

  1. Så mysigt med påskmiddag. Tycker det känns som att vi med bara handlar hela tiden :D..Men man behöver ju såå mycket.
    Hoppas vi ses snart. Kram

    SvaraRadera