måndag 26 april 2010

Grillning

Ikväll har vi premiärgrillat här hemma. Det var mums kan jag lova med kött, potatissallad, klyftpotatis och sallad. Till efterrätt gjorde vi grillad banan med choklad och glass. Det tycker jag om!

Bilderna från babysimmet har kommit ut nu och jag är inte speciellt nöjd kan jag lova. Troligen är tösen med på en bild men varken jag eller sambon är säkra på att det är hon. Vi använde oss av uteslutningsmetoden och då kanske ni förstår hur dålig bilden är. Hon kollar bortåt och huvudet är kapat på bilden. Ingen mästerfotograf den där Anne... Vi får väl ordna egna bilder på något sätt istället. Jag tycker att de iaf kan lyckas få en bild på varje barn, men tydligen är det för mycket begärt för de 2 400 kronorna som vi nu lagt på babysim.

Imorgon kommer de och börjar flytspackla här hemma. Går allt enligt planerna så ska kakel och klinkers vara på plats nästa vecka. Sedan kommer elektriker och VVS-are hit och fixar resten. Tänk att jag kommer ligga och bubbla om två-tre veckor. Jag längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar