söndag 11 april 2010

Kalas idag

Idag ska vi på kalas. Lillebror fyller år och tösen ska nog ha på sig klänningen som jag köpte i julas. Jag tror nog att den ska passa nu.

Nätterna går bättre. Tösen har sovit igenom flera nätter nu, även om hon vaknar andra, men äter gör hon iaf inte. Jag hoppas att det håller i sig, det hade varit skönt att kunna sova hela nätterna när jag ska iväg och jobba på morgonen. Tänk att detta är min sista lediga dag. Det ska bli kul att börja jobba igen, lite omväxling. Dessutom känns det väldigt bra att sambon ska få vara hemma också. På måndag är det tösen och sambon som sitter och leker här istället.

Igår insåg tösen att babysittern är väldigt rolig. Tyvärr är det inte att sitta i den som står högst på hennes lista. Hon klättrade upp i den och ställde sig upp. Vi kurade ihop oss i vardagsrumshörnet så att hon kunde leka där lite, eftersom det var så himla kul. Det blir nog till att ställa undan den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar